Портфоліо


Назва навчальної теми 
Шляхами видатного вченого
Основний та другорядні навчальні предмети

Навчальна тема

Вік учнів, клас 
13-14 років, 8 клас
Стислий опис проекту  

Проект спрямований на дослідження того настільки важливий закон Архімеда для живих істот, також з’ясуємо умови плавання тіл і тим самим підтвердимо відкриття закону Архімеда і впевнимося, що він існує віками, це ми продемонструємо в Презентації. Дослідити та сформулювати легенди та вигадки про закон Архімеда, це висвітлити за допомогою Публікації
Навчальні цілі
- ознайомити учнів із законом Архімеда;
- довести настільки важливий закон Архімеда;
- довести чи завжди діє закон Архімеда
Опис оцінювання
Оцінювання відбувається впродовж вивчення всієї теми, враховуючи усі етапи виконання 
На початку навчального проекту
·         ознайомлення учнів з учительською презентацією, проведення бесід з учнями щодо знань та здібностей учнів, заповнення форм опитування, проводить обговорення питань, які цікавлять учнів стосовно теми, заповнення схем, таблиць.
Під час роботи
·         обговорення проведених досліджень, обмін знаннями та власними думками за допомогою сервісів, проведення оцінювання робіт колег та самооцінювання,  пропонування власних способів вирішення проблемних питань
На прикінці проекту
·         захист власних проектів, оцінювання створеної презентації,  оцінювання виконання групового завдання, обговорення отриманих результатів та запропонованих ідей
Діяльність учнів

На першому етапі учні ознайомлюються з темою, заповнюють схему З-Х-Добговорюютьпитання, консультуються із учителем.  Вчитель мотивує батькам важливість та доцільність методу проектів за допомогою публікації.  Учні переглядають джерела Інтернету, друковані матеріали, проводять дослідження  в бібліотеках,  відбирають необхідний матеріал, узагальнюють його,  планують свою роботу, створюють мультимедійну презентацію
На другому етапі проекту учні отримують завдання, обговорюють його, працюють з  рекомендованою вчителем літературою та матеріалами Інтернет, відбирають необхідний матеріал, проводять соціологічні дослідження, узагальнюють їх, обговорюють власні думки та результати
Учасники проекту отримують групові завдання для третього етапу проекту, обмірковують їх, обирають відповідальних за написання кожної статті. Учні працюють  у бібліотеках, використовують Інтернет, підбирають необхідний матеріал, узагальнюють його. Планують розміщення  матеріалу на сторінці публікацій, підбирають ілюстрації, створюють учнівські публікаціі, презентації за шаблоном
Ім'я, прізвище
Тарас Солошенко
Фах, навчальний предмет
 фах: навчальний предмет:
учитель біології
Навчальний заклад
Тальнівська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №2
Місто\село, район, область
м. Тальне, Тальнівський район, Черкаська область
Контактні дані
amazontriton@gmail.com
Відомості про тренінг
Дати проведення тренінгу
12.08.2012 р.
Місце проведення тренінгу
м. Тальне
Тренери
Завірюха Л. В.

Комментариев нет:

Отправить комментарий